سرباز طارمی و آرزوهایی که برآورده شد(عکس)

سرباز طارمی و آرزوهایی که برآورده شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سوپرگل مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا تنها دلیل خبرسازی او در روزهای گذشته نبوده است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی دست نوشته‌ای از مهاجم ایرانی پورتو منتشر شده که گویا مربوط به دوران سربازی اوست. طارمی در آن دست‌نوشته به اهداف فوتبالی‌اش اشاره کرده و اینکه دوست دارد به بالاترین سطح فوتبال ایران برسد و لژیونر شود.

نکته قابل توجه، اطمینان مهدی از رسیدن به اهدافش بوده و حالا و در شرایطی که سالها از دوران خدمت طارمی می‌گذرد، پیش‌بینی او تبدیل به واقعیت شده است.

طارمی که توسط علی دایی کشف و به سطح اول فوتبال ایران آورده شد، بعد از درخشش در پرسپولیس به الغرافه رفت تا اولین تجربه بازی در خارج از ایران، حضور در لیگ ستارگان قطر باشد.

مهدی در آن سوی آبهای خلیج فارس هم نمایش نسبتا خوبی داشت و در 37 بازی برای الغرافه، 16 گل زد و 9 پاس گل داد.

حضور در فوتبال اروپا قدم بعدی او بود و طارمی لیگ پرتغال را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد. او در ریوآوه آنقدر خوب کار کرد که باشگاههای بزرگ پرتغالی برای جذب او رقیب یکدیگر شدند و در نهایت پورتو توانست با مهاجم ایرانی قرارداد ببندد.

مهدی در پورتو هم خیلی زود توانست خودش را با فضای جدید تیمش وفق دهد و 17 گل و 13 پاس گل در 40 بازی، آمار فعلی او در مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال است.

درخشش او در پورتو باعث شده که هواداران طارمی منتظر دیدن او در یکی از لیگهای معتبر اروپایی باشند و باید دید پیش‌بینی مهدی مهدوی‌کیا درباره اینکه لالیگا مقصد احتمالی مهاجم پورتو خواهد بود، رنگ واقعیت را خواهد دید؟  

1984