آذری: در گروه مرگ هستیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

آذری: در گروه مرگ هستیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیمش کار سختی برای صعود خواهد داشت، نسبت به برخی اتفاقاتی که پیش از اعزام تیم صورت گرفت گلایه خود را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاگردان جواد نکونام بعد از عبور از العین امارات، در نمایشی درخشان برابر السد قطر در نهایت به یک امتیاز رضایت دادند. سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه درباره دو دیدار سختی که تیمش پشت سر گذاشت، گفت: بازیکنان با غیرت خود برابر العین به میدان رفتند و به خوبی شایستگی خود را نشان دادند. فکر می‌کنم بعد از شکست العین نگاه‌ها کاملا نسبت به فولاد عوض شد. در برابر السد نیز شایسته آن بودیم که برنده بازی باشیم. ما باید بدانیم  هنگامی که در برابر یک تیم با کیفیت و بین المللی مثل السد بازی می‌کنیم باید تا سوت پایان بازی  حواسمان به بازی باشد و این یک تجربه خوب بود تا متوجه این موضوع شویم. اما چیزی که اهمیت دارد این است که حالا همه می‌دانند در برابر فولاد با یک تیم سخت گوش روبه‌رو هستند.

مدیرعامل فولاد در مورد تعویض زمین تمرینی این تیم نیز اینطور توضیح داد: تنها مشکل ما این است که زمین تمرین ما عوض نشده است. زمین تمرینی چمن خوبی دارد اما چون فضا باز است با یک طوفان مثل چند روز پیش همه چیز بهم می‌ریزد. عربستان زمین‌های خود را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده تا او بین تیم‌ها تقسیم کند. از همین رو ما نیز مکاتباتی با AFC  داشته‌ایم و آنها قول دادند که این موضوع را پیگیری کنند.

وی در خصوص اینکه فولاد با پنجره بسته در این مسابقات حضور دارد نیز گفت: در داخل هرچه ما به آقایان در فدراسیون قبلی گفتیم کسی به صحبت‌های ما توجه نکرد و با پنجره بسته ما را به مسابقات فرستادند. حالا هم در داخل کسی بخواهد کاری بکند نمی‌تواند چون CAS این اجازه را نمی‌دهد. 

آذری در مورد بازی این تیم برابر الوحدات نیز گفت: ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما در گروه مرگ حضور داریم و تمامی تیم‌های  این گروه شایسته و خوب هستند. الوحدات نیز تیم کوچکی نیست و موفق شد النصر را متوقف کند. با تلاش کادر فنی و غیرت بازیکنان به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

7474