سیدجلال برنده بهترین گل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در نظرسنجی AFC +عکس

سیدجلال برنده بهترین گل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در نظرسنجی AFC +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- گلی که کاپیتان پرسپولیس مقابل الوحده امارات به ثمر رساند، به عنوان بهترین گل دور اول لیگ قهرمانان آسیا البته به انتخاب کاربران، شناخته شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با پایان دور اول از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرد تا مخاطبان این وب سایت، بهترین گل دور اول از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی، گل زیبا و 30 متری مهدی قایدی که مقابل الاهلی و سنگربان تیم ملی عربستان به ثمر رسید در کنار ضربه بغل پای سیدجلال حسینی در مصاف با الوحده و همچنین شلیک دیدنی محمد عباس زاده که توپ را به طاق دروازه پاختاکور چسباند، در نظرسنجی شرکت داشتند.

علاوه بر این 3 گل که توسط نمایندگان ایران به ثمر رسیدند، گل های خالد باوازیر بازیکن الشارجه و شاروف مخادینوف نیز در این نظرسنجی حضور داشتند که در نهایت و با رأی کاربران، گل سیدجلال حسینی با 44 درصد به عنوان برترین گل هفته نخست انتخاب شد.

همچنین در این رأی گیری اینترنتی، گل مهدی قایدی با 37 درصد در رده دوم قرار گرفت و گل عباس زاده هم با 17 درصد آراء، در جایگاه سوم ایستاد.

7474