سلفی جدید رونالدو در حال ریلکس کردن با چشمان بسته

سلفی جدید رونالدو در حال ریلکس کردن با چشمان بسته

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس همچنان در سن 36 سالگی به کوچکترین جزئیات در مورد آمادگی بدنی خود اهمیت می دهد. فوق ستاره یووه با سلفی اخیرش در اینستاگرام نشان داد که سن برایش همچنان یک عدد است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که رونالدو بدون پیراهن در حال استراحت کردن در یک سونا است و با چشمانی بسته برای یک سلفی ژست گرفته است و البته مثل همیشه با عضلات آماده خود پست می دهد. رونالدو که یکی از طرفداران فلسفه "کایزن" (نوعی برنامه ریزی برای افزایش راندمان که توسط ژاپنی ها به شهرت رسیده)  است. بسیاری از هواداران رونالدو شیفته این تصویر شده اند هر چند که ستاره پرتغالی در روزهای اخیر به خاطر پرت کردن پیراهن یووه با حملات زیادی به خصوص از جانب پیشکسوتان تیم تورینی مواجه شده است.

یوونتوس در بازی مقابل جنوا با نتیجه سه بر یک پیروز شد اما رونالدو از این که نتوانست گل بزند ناراضی بود و با خشم از میدان خارج شد. گفته می شود که خشم بازیکن سابق منچستریونایتد به حدی بوده که با مشت به دیوار رختکن یوونتوس کوبیده است. فصل ناامیدکننده یوونتوس باعث شده تا شایعات در مورد جدایی رونالدو از یووه قوت بگیرد که به نظر می رسد پی اس جی می تواند مقصد احتمالی ستاره پرتغالی باشد.

4125