حتی طالبان هم نگران انتخاب مربی جدید سلتیک هستند!

حتی طالبان هم نگران انتخاب مربی جدید سلتیک هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - جستجوی سلتیک برای مربی جدید از ماه فوریه به سوژه داغی در رسانه ها تبدیل شده است و حالا حتی طالبان هم پیگیر اخبار مربوط در این زمینه هستند.

به گزارش فوتبالی، جیمی دوران فیلمساز برنده جایزه امی و یکی از هواداران پر و پا قرص سلتیک اخیرا فیلمبرداری مستندی را در افغانستان آغاز کرده است. این هفته او به همراه نجیب الله قریشی، خبرنگار و یک فیلمبردار به کوه های بیرون شهر هرات در نزدیکی مرز ایران سفر کرد. آنها برای مستند خود با یکی از رهبران طالبان مستندی داشتند اما دوران که پیراهن تیم سلتیک را به تن کرده بود، از این که نیروهای امنیتی طالبان پیراهن او را شناخته اند، شگفت زده کرده است. از سویی آنها از این مستندساز پرسیده اند که جستجوی سلتیک برای استخدام مربی جدید به کجا کشیده شده است. و حتی در مورد آینده بازیکنانی نظیر اودسون ادوارد و اسکات براون پرسیده اند.

دوران در این باره گفت :" شرایط عجیبی بود. آنها می خواستند بدانند که طرفدار چه تیمی هستم. لوگوی سلتیک روی لباسم را شناختم و مدام در مورد ادوارد، براون و چند بازیکن دیگر صحبت می کردند. اما بحث داغ برای آنها مربی جدید بود. آنها در مورد ادی هو شنیده بودند اما از من می پرسیدند که چرا دنبال شخص معروف تری نمی روید. "

4125