معارفه سرمربی موقت سایپا (عکس)

معارفه سرمربی موقت سایپا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم معارفه سرمربی جدید تیم سایپا برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از قبول شدن استعفای پیامکی ابراهیم صادقی از سوی مدیران باشگاه سایپا، همه در انتظار انتخاب جانشین این مربی جوان بودند؛ باشگاه سایپا عصر امروز محسن بیاتی نیا را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد که این موضوع با توجه به تجربه کاری نه چندان زیاد بیاتی نیا، می تواند یک ریسک بزرگ در شرایط حساس فعلی باشد.

محسن بیاتی نیا که به عنوان مدیر آکادمی سایپا، مسئول پروژه تیم‌های پایه این تیم نارنجی‌پوش لیگ برتری بود در عرصه مربیگری سابقه هدایت تیم راه آهن در لیگ دسته یک را دارد و با قبول هدایت تیم بزرگسالان سایپا، وارد چالش بسیار بزرگی شده است.

بعد از اعلام خبر انتخاب سرمربی و با حضور مدیرعامل باشگاه سایپا که ارتباط خوبی هم با محسن بیاتی نیا دارد، مراسم معارفه او به عنوان سرمربی جدید تیم سایپا برای بازیکنان تیم انجام گرفت. در این مراسم مدیرعامل سایپا هم دقایقی برای بازیکنان تیم در خصوص شرایط حساس تیم صحبت کرد و سپس اولین تمرین سایپا زیر نظر بیاتی نیا انجام شد.

گفتنی است که تیم سایپا در حال حاضر با 18 امتیاز از 20 بازی در رتبه چهاردهم جدول رده بندی حضور دارد و با توجه به شرایط فعلی مسابقات، کار بسیار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد.

7474