مورینیو: رقابت برای کسب سهمیه تا آخرین لحظه طول خواهد کشید

مورینیو: رقابت برای کسب سهمیه تا آخرین لحظه طول خواهد کشید

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام مدعی است که رقابت تیم‌ها برای حضور در جمع تاپ فور و کسب سهیمه لیگ قهرمانان تا روز پایانی لیگ طول خواهد کشید.

به گزارش فوتبالی، در این فصل شاهد یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده خواهیم بود. لسترسیتی که در حال حاضر در رده سوم قرار دارد، فقط 8 امتیاز با اورتون رده هشتمی فاصله دارد. 

به نقل از سایت گل، شاگردان مورینیو جمعه شب در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهند بود و برای حضور در جمع 4 تیم، نیاز مبرمی به پیروزی دارند. مورینیو در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "ما در وضعیتی قرار داریم که در اطراف جایگاه ما در جدول، تیم‌های با کیفیت زیادی حضور دارند. تیم‌هایی که هدفی، مشابه هدف ما دارند  و حتی بعضی از آن‌ها پتانسیل بیشتری نیز نسبت به تاتنهام دارند. من مطمئن هستم که تا دقیقه آخر، رقابت برای کسب سهمیه طول خواهد کشید و تیم‌ها به گونه‌ای بازی می‌کنند که انگار آخرین فصل خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذرانند."

کسب نکردن سهمیه برای تاتنهام ممکن است عواقب بدی برای این باشگاه و مورینیو داشته باشد. یکی از آن موارد، خروج احتمالی کین است. کاپیتان تیم ملی انگلستان، هنوز موفق به کسب یک جام بزرگ در دوران بازیگری‌اش نشده است و حالا ممکن است که در صورت ناکامی اسپرز در قرار گرفتن بین 4 تیم برتر، از این تیم جدا شود. تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و سیتی به دنبال جذب این بازیکن هستند.

4416