حمله افشین پیروانی به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال: ما را در هند رها کرده اند!

حمله افشین پیروانی به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال: ما را در هند رها کرده اند!

پایگاه خبری فوتبالی- اختلافات باشگاه پرسپولیس و مدیران بخش بین الملل فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 در جزیره گوا حضور دارد اما نارضایتی قرمزها از شرایط کشور هند در میزبانی از این مسابقات به اوج خود رسیده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس که در محل برگزاری این مسابقات حضور دارند می گویند، تیم‌های حاضر با مسائلی روبرو می‌شوند که در دوره‌های قبلی رقابت‌ها دیده نمی‌شد و تایید جزیره گوا برای میزبانی گروه، با توجه به شانس کشورهای ایران، قطر و امارات برای میزبانی، واقعاً عجیب بود.

بیشترین نگرانی پرسپولیسی ها از زمین شرایط تمرین است که در حالی که مسابقات این تیم بعد از افطار و زیر نور برگزار می شود اما این تیم به دلیل نبود پروژکتور در ورزشگاه محل تمرین نمی توانند زیر نور تمرین کنند. قرمزها بعد از برگزاری بازی مقابل الوحده به زمین محل مسابقه هم معترض بودند و می گویند این زمین برای بازی روز چهارشنبه شرایط خوبی داشت ولی با توجه به برگزاری همه بازی‌های این گروه به فاصله زمانی بسیار اندک، این نگرانی وجود دارد که کیفیت زمین، دچار افت شود.

گفته می شود ورزشگاه جواهرنعل نهرو یا همان فتوردا گوا، در واقع ورزشگاه کریکت بوده که اکنون برای فوتبال به کار گرفته می‌شود. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس و به ویژه افشین پیروانی، مدیر اجرایی پرسپولیس از همان بدو ورود به گوا نسبت به شرایط خود اعلام نارضایتی کرده بودند. باشگاه پرسپولیس در آخرین واکنش خود به مشکلات موجود طی نامه کتبی به بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال موارد مورد اعتراض را به فدراسیون منعکس کردند تا آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.

حالا افشین پیروانی ادعا کرده که بخش روابط بین الملل فدراسیون از انعکاس این اعتراض قرمزها به ای اف سی و به حل مشکلات این تیم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کوتاهی کرده است.

 پیروانی در صحبت های خود از فدراسیون فوتبال گلایه می کند: "فدراسیون ما را تنها رها کرده‌ است اما دست کم یک نامه بزند و حمایت کند، باور کنید روز بازی دنبال این هستیم که زمان تمرین و زمین مان کجا است. تمام فکر فدراسیون ما این است که چرا بازی‌های تیم ملی به بحرین رفته اما همین جا می‌گویم ما اصلا زوری نداریم، تیم ملی ایران اکنون می‌خواهد به بحرین برود و مطمئن باشید مشکلات زیادی برایش به وجود می‌آید".

افشین پیروانی در حالی از کم کاری بخش بین الملل فدراسیون فوتبال نسبت به عدم پیگیری شرایط این تیم در هندوستان گلایه می کند که پیش از این و بر سر مسائل مربوط به ویزا و صدور روادید با بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال وارد چالش جدی شده بودند و روابط بین الملل را مقصر ناهماهنگی در صدور ویزای هند قلمداد کرده بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید بعد از گلایه های باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال و بخش روابط بین الملل اقدامی برای حل مشکلات این تیم انجام خواهد داد یا قرمزها مجبور خواهند بود با این شرایط تا پایان مرحله گروهی کنار بیایند.

7655