نفوذ نتفلیکس به خانه رونالدو با مستندی در مورد نامزدش

نفوذ نتفلیکس به خانه رونالدو با مستندی در مورد نامزدش

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه اینترنتی و محبوب نتفلیکس تصمیم گرفته است که مستندی سریالی را در مورد زندگی جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو بسازد.

به گزارش فوتبالی، این مستند با نام "جورجینا" قرار است که به بررسی اتفاقات زندگی شخصی و خانوادگی نامزد رونالدو بپردازد و بدین ترتیب شبکه نتفلیکس می تواند تصاویری بی بدیل را از خانه ستاره پرتغالی در اختیار هواداران قرار بدهد. این مستند به هواداران نشان خواهد داد که در خانه ستاره پردرآمدی همچون رونالدو، زندگی کردن چگونه است.

آلانا مارتینا فرزند مشترک جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو است در حالی که ستاره پرتغالی از روابط قبلی خود صاحب فرزندانی همچون جونیور و همچنین دوقلوهای ایوا و ماتئو نیز هست.مدل 27 ساله آرژانتینی - اسپانیایی اخیرا در نسخه اسپانیایی برنامه "خواننده ماسک زده" شرکت کرده بود و حالا در صفحه اینستاگرامش با 24.1 میلیون دنبال کننده نوشته است:" خیلی هیجان زده و خوشحال هستم که می خواهم پروژه جدیدم را اعلام کنم. ممنون از خانواده و نتفلیکس."

جورجینا قبل از آشنایی با رونالدو به عنوان فروشنده در فروشگاه گوچی فعالیت می کرد اما آشنایی با ستاره پرتغالی زندگی اش را از این رو به آن رو کرد و یکی از جذابیت های این مستند هم در بررسی همین ماجرا خواهد بود.

4125