دومین نجات پدیده با گل مهربان

دومین نجات پدیده با گل مهربان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم 24 ساله عنابی‌پوشان مشهدی شب گذشته توانست دومین گل خود را در لیگ بیستم بازهم برای نجات تیمش از شکست به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسین مهربان که یکی از بازیکنان بومی تیم فوتبال پدیده به شمار می‌رود و پس از قاسمی‌نژاد، کاپیتان دوم مشهدی‌هاست بعد از آن‌که در هفته هشتم لیگ برتر توانست در دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک تیمش را از شکست نجات بدهد و گل تساوی‌بخش را وارد دروازه حسین پورحمیدی کند، شب گذشته هم در قامت ناجی برای شاگردان مهدی رحمتی در میدان حاضر شد و با گلزنی خود درخشید.

در شرایطی که بازی در حوالی دقیقه 60 با برتری یک بر صفر ذوبی‌ها روی ضربه ایستگاهی تماشایی فرشاد محمدی‌مهر در جریان بود، ارسال حسام پورهاشم مدافع تازه‌نفس و تعویضی‌ها پدیده‌ای‌ها با ضربه سر زیبای حسین مهربان پیش از رسیدن توپ به دستان شهاب گردان همراه شد و این‌چنین ستاره مشهدی پدیده توانست دومین گل خود در لیگ بیستم را بازهم برای نجات تیمش از شکست به ثمر برساند.

حسین مهربان به جز دو گل نجات‌بخش مقابل آلومینیوم و ذوب‌آهن، یک پاس گل سه امتیازی هم در مصاف با سایپا به ثمر رسانده تا این‌چنین مهره‌ای ارزشمند و کلیدی در ترکیب مشهدی‌ها باشد؛ او پس از گلزنی دیشب، به آغوش مهدی رحمتی رفت و گل تک امتیازی خود را به سرمربی تیمش هدیه کرد.

4731