مهاجرانی: نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان شاهکار کردند

مهاجرانی: نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان شاهکار کردند

پایگاه خبری فوتبالی- پرافتخارترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران گفت: در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران شاهکار کردند و عملکرد موفق‌آمیزی در این رقابت‌ها داشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری ایرنا، «حشمت ‌مهاجرانی» اظهار داشت: در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران شاهکار کردند و عملکرد موفق‌آمیزی در این رقابت‌ها داشتند.

وی افزود: پیروزی استقلال مقابل نماینده عربستان در خانه حریف با پنج گل کاری بزرگ بود که آبی‌پوشان ایرانی توانستند به آن برسند. استقلال در این مسابقه با برنامه و هجومی بازی کرد و نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن در ادامه راه دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس برد ارزشمندی را در اولین بازی خود کسب کرد و به طور حتم با روحیه بیشتری رقابت‌های آینده را پیگیری خواهد کرد. سید جلال حسینی باز هم توانایی‌هایش را نشان داد و و ثابت کرد سن و سال برای این بازیکن بزرگ فقط یک عدد است.

مهاجرانی تصریح کرد: فولاد خوزستان و تراکتور نیز شایسته پیروزی بودند اما تساوی چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند و در ادامه را ه می‌توانند نتایج بهتری را به ارمغان آورند چرا که این توانایی نزد آنها وجود دارد.

وی تاکید کرد: نمایندگان ایران در ادامه بازی‌های خود چالش‌های زیادی را پیش رو خواهند داشت و رقبای قدرتمندتری رودروی آنها قرار خواهد گرفت، غرب آسیا تیم‌هایی دارد که برای موفقیت‌ در لیگ قهرمانان آسیا هزینه‌های میلیاردی انجام داده‌اند و امکاناتی به مراتب بهتر از ما دارند. من می‌گویم قهرمانی در این منطقه از آسیا آسان نیست و هر تیمی که بتواند چنین مقامی را کسب کند توان قهرمانی در لیگ قهرمانان را در فصل جاری دارد.

پرافتخارترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران درپایان گفت: فوتبال ایران نسبت به رقبای خود در آسیا از فاکتور غیرت بهره‌مده است و بازیکنان متعصب ایران در زمین مسابقه با توان خود برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنند و ذره‌ای کم نمی‌گذارند.

تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به برتری پنج بر ۲ رسید.

تیم پرسپولیس در نخستین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خود با نتیجه یک بر صفر الوحده امارات را شکست داد.

تراکتور در حالی پس از چند سال دوری به لیگ قهرمانان پای گذاشته است در اولین بازی خود در این رقابت‌ها برابر پاختاکور ازبکستان به برتری سه بر سه رسید.

تیم فولاد خوزستان در بازی با السد قطر در حالی که تا دقایق پایانی مسابقه یک بر صفر جلو بود دروازه‌اش باز شد تا با تساوی لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند.

4731