موجی: دیبالا در فصل قبل رونالدوی واقعی یوونتوس بود

موجی: دیبالا در فصل قبل رونالدوی واقعی یوونتوس بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوچانو موجی مدیر ورزشی اسبق یوونتوس اعتقاد دارد که بیانکونری ها نباید پائولو دیبالا را بفروشند. مهاجم آرژانتینی پس از سه ماه مصدومیت در بازی مقابل ناپولی با یک گل عالی برگشت اما اینده وی روی هواست. تمدید قراردادش متوقف شده است. یووه تلاش کرد که او را بفروشد و حالا هیچ بعید نیست که با مائورو ایکاردی معاوضه شود.

به گزارش فوتبالی، موجی پس از فاجعه کالچیوپولی کلا از فوتبال کنار رفت اما او در توئیتی در مورد فروش دیبالا نوشت:" این از نظر من جنون آمیز است. در فصل گذشته، پائولو، رونالدوی واقعی یوونتوس بود. نباید قید دیبالا را بزنند چرا که چیزهای مهمی به این یوونتوس می دهد."

موجی اعتقاد دارد که فروش رونالدو توسط یوونتوس هم غیرممکن است. بازیکن سابق رئال مادرید می خواهد از یووه برود و با تیم های مختلف نظیر پی اس جی مذاکره کرده است اما موجی در موردش گفت :" رونالدو بدون شک در یووه می ماند. هیچ تیم دیگری نیست که بتواند دستمزدش را بپردازد."

پی اس جی در صورت جدایی امباپه به دنبال تقویت ترکیبش در فاز هجومی خواهد بود که یکی از گزینه هایشان کریستیانو رونالدوست اما باید دستمزد نجومی وی که سالی 30 میلیون یوروست را بپردازند.

4125