پیش‌بازی الریان - پرسپولیس/ تحت تاثیر شجاع

پیش‌بازی الریان - پرسپولیس/ تحت تاثیر شجاع

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل شجاع خلیل‌زاده با تیم سابقش مهمترین اتفاق بازی فردا شب الریان و پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در دومین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر خواهد گرفت. تیمی که شجاع خلیل‌زاده در آن توپ می‌زند. بازیکنی که جدایی‌اش از پرسپولیس هواداران این تیم را شوکه کرد و اتفاقاتی که بعد از پیوستن این بازیکن به الریان رخ داد( بوسیدن لوگوی باشگاه جدیدش) باعث شد تا مدافعی که زمانی محبوبیت بسیار زیادی در بین هواداران پرسپولیس داشت، بخشی از این محبوبیت را از دست بدهد و شجاع در چنین شرایطی باید آماده بازی با پرسپولیس شود.

سرمربی سرشناس: شجاع تنها چهره مهم حریف فردا شب پرسپولیس نیست و روی نیمکت تیم قطری مربی‌ای نشسته که سابقه هدایت تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن در کارنامه او دیده می‌شود. لوران بلان فرانسوی تا امروز در 15 بازی هدایت الریان را به عهده داشته و 7 برد و 2 مساوی و 6 باخت با این تیم به دست آورده است.

دومین خط دفاعی قدرتمند قطر: الریان در لیگ ستارگان قطر و بعد از السد و الدحیل، در رده سوم قرار گرفت. نکته جالب درباره این تیم آمار خط دفاعی‌اش بوده که بعد از السد که 14 گل خورده بود، صاحب بهترین خط دفاعی لیگ ستارگان قطر شد و در 22 بازی، 22 گل از حریفانش دریافت کرد.

نتیجه بازی قبلی: الریان با گوای هند به تساوی بدون گل رسید و پرسپولیس با گل سیدجلال، 0-1 الوحده امارات را شکست داد.

شنبه 28 فروردین 1400

الریان - پرسپولیس ساعت 21.30

1984