کاپیتان رئال مادرید در قرنطینه؛ از زندانی شدن توسط فرزندان تا پیام مشکوک

کاپیتان رئال مادرید در قرنطینه؛ از زندانی شدن توسط فرزندان تا پیام مشکوک

پایگاه خبری فوتبالی - تست کرونای سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید سه شنبه گذشته مثبت شد. رئال مادرید ساعاتی قبل از بازی با لیورپول اعلام کرد که راموس به کرونا مبتلا شده است. مدافع رئال مادرید بدین ترتیب در قرنطینه خانگی به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، پیلار روبیو همسر سرجیو راموس که مجری برنامه "ال هورمیگرو" است،  در مورد حس و حال کاپیتان رئال مادرید در قرنطینه صحبت کرد و به شوخی گفت که بچه هایش، راموس را در اتاقش محبوس کرده اند!

پیلار روبیو در این باره توضیح داد:" پروتکل هایی را رعایت می کنیم. من سه ماسک می زنم و از دستکش استفاده می کنم. یک شیلد هم دارم که گاهی از آن استفاده می کنم. نمی خواهم مبتلا شوم چرا که باید کارهای زیادی انجام بدهم.  سرجیو در حال حاضر در اتاقی است که در آن زندانی شده و درش هم قفل شده است چرا که بچه ها اتاق را از بیرون قفل کرده اند و کلیدش را هم پیدا نمی کنیم! (می خندد) جدا از شوخی باید بگویم که حال من خوب است، حال بچه ها هم خوب است. تست کرونای همه ما منفی شده است. در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم. کمی ناراحت هستم که نمی توانیم از خانه خارج شویم."

از سویی در ساعات پایانی پنجشنبه شب راموس ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده که به شدت جلب توجه کرده است.راموس که به نظر می رسد در قرنطینه است،  ویدیویی از خودش در حال خواندن کتاب "هنر احتیاط" اثر "بالتاسار گراسیان" منتشر کرده است. نام جالب این کتاب به شدت مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفته است چرا که در روزهایی که راموس به علت اختلاف مالی در تمدید قرارداد با رئال مادرید به بن بست خورده، با خواندن کتاب "هنر احتیاط" احتمالا می خواهد به هوادارانش بگوید که تصمیم هایی که در مورد آینده اش می گیرد، کاملا احتیاط آمیز است!

4125