زنده‌روح: بدشانس بودیم که چند هفته از بالای جدول دور شدیم

زنده‌روح: بدشانس بودیم که چند هفته از بالای جدول دور شدیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی است این تیم در مصاف با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر می‌توانسته با اختلاف بیش از دو گل پیروز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم،  احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی خارج از خانه تیمش برابر پیکان گفت: قبل از بازی هیچ هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداشتیم. ما بعد از شکست دادن ماشین‌سازی نیاز مبرمی به این برد داشتیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم و خوشبختانه با انجام یک بازی خوب به سه امتیاز رسیدیم. در طول بازی هم نسبت به حریف از لحاظ فنی و تاکتیکی برتری داشتیم و به چیزی که شایستگی‌اش را داشتیم، دست پیدا کردیم.
وی در واکنش به اعتراض کادر فنی پیکان به گل مرتضی تبریزی خاطر نشان کرد: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و خود تبریزی هم در این مورد با بچه‌ها حرف زده است. مسئله مهم این است که ما با شایستگی این بازی را بردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به پیکان بزنیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر با اشاره به صعود تیمش به رده چهارم جدول تصریح کرد: تیم‌هایی مثل فولاد، تراکتور و صنعت نفت بازی‌های کمتری نسبت به ما انجام داده‌اند، ولی در مجموع باید بگویم که جایگاه واقعی گل‌گهر قرار گرفتن در بالای جدول است. ما از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم و در چند هفته با بدشانسی نتیجه نگرفتیم و از بالای جدول دور شدیم. حالا هم تمام هدف‌مان این است که در ادامه بازی‌ها خوب امتیاز بگیریم و لیگ را با رتبه‌ای که در شأن تیم ماست به پایان برسانیم.

1470