مهاجم آرسنال در بیمارستان بستری شد؛ ابتلا به بیماری پشه!

مهاجم آرسنال در بیمارستان بستری شد؛ ابتلا به بیماری پشه!

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی آرسنال، به علت ابتلا به بیماری مالاریا در بیمارستان بستری شده است. مالاریا که به بیماری پشه معروف است، مهم ترین راه انتقالش نیش پشه‌ی آلوده به مالاریاست.

به گزارش فوتبالی، بیماری مالاریا که معمولا در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری و با فرارسیدن بهار و فصول گرم تا حدودی شیوع پیدا می‌کند، اکنون گریبان گیر مهاجم آرسنال را گرفته است و او به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.

ابتلای اوبامیانگ به مالاریا قدری عجیب به نظر می‌رسید چرا که در ابتدا بسیاری گمان کردند که او به کرونا مبتلا شده است چرا که اکنون بیماری غالب و رایج در دنیا کروناست که بسیاری از بازیکنان فوتبال هم درگیر آن شدند اما اکنون اوبامیانگ به مالاریا مبتلا شده است و در بیمارستان بستری شده و پس از طی شدن دوران بیماری و بهبودی مرخص خواهد شد.

 اوبامیانگ در این فصل از رقابت ها انتقادات زیادی را تحمل کرده است چرا که هواداران آرسنال معتقدند که عملکردش مثل فصل پیش نبوده و دیگر نتوانسته آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد. اوبامیانگ با درخشش در فینال جام حذفی فصل قبل، آرسنال را به مقام قهرمانی رساند و پس از آن قراردادش را تمدید کرد.

1470