سوژه شدن چهره جدید هیگواین؛ او همان «کریتوس» خدای جنگ است؟

سوژه شدن چهره جدید هیگواین؛ او همان «کریتوس» خدای جنگ است؟

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس و رئال مادرید که اکنون در باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا توپ می‌زند، ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به دوران حضورش در فوتبال اروپا دارد. او مو های خود را به طور کامل از دست داده است و در عوض آن ریش های بلندی گذاشته است که همین مسئله چهره‌ی جدیدی برایش ساخته است و او را تبدیل به سوژه‌ای برای رسانه‌ها کرده است.

به گزارش فوتبالی، اما کاربران شبکه های اجتماعی با چهره‌ی جدید گونزالو هیگواین شوخی کرده‌اند و معتقدند که او شبیه به "کریتوس" شده است. کریتوس شخصیتی است که در اساطیر یونانی به خدای جنگ تعبیر می‌شود و فیلم ها و نگاره های متفاوتی هم درباره‌ی او ساخته‌اند و در بازی‌های ویدیویی خدای جنگ هم شخصیت او ساخته شده است. اکنون کاربران در فضای مجازی چهره جدید هیگواین را به او تشبیه کرده اند.

در واقع برخی به شوخی نوشته‌اند که اکنون خدای جنگ یا همان کریتوس به شکل گونزالو هیگواین تجلی پیدا کرده است و این افسانه‌ی یونانی رنگ حقیقت به خود گرفته است. البته برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی هم معقتد بودند که هیگواین اصلا شبیه به شخصیتی که در بازی های ویدیویی به عنوان کریتوس حضور دارد نشده و تفاوت زیادی میان چهره‌ی این دو وجود دارد.

1470