شوخی کورتوا با قد بلندش؛ زرافه‌ها را برادر خود دانست!

شوخی کورتوا با قد بلندش؛ زرافه‌ها را برادر خود دانست!

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دو متر قد دارد و دروازه‌بان بلند قامتی به حساب می‌آید. او به تازگی تصویری از خودش در کنار دو زرافه منتشر کرده است و آن ها را برادران خود دانسته است و به شوخی نوشته که در کنار برادرانش قرار دارد و این تصویر عالی را در کنار خانواده‌ی خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و تمجید ها را از خود برانگیخته است. او در آغاز کارش در رئال مادرید مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته بود چرا که عملکردش جالب نبود اما به مرور در ترکیب رئال مادرید جا افتاد و نشان داد که دروازه بان قابل اعتمادی است و اکنون عملکردش بسیار خوب است.

به طور کلی بسیاری او را یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر جهان می‌دانند و قد بلندش هم در مهار توپ ها به کمکش می‌آید. کورتوا اکنون به شوخی خود را با زرافه ها مقایسه کرده است و آن ها را برادر خودش دانسته و به خاطر قد بلندش این زرافه ها را از اعضای خانواده خود خوانده است.

باید دید که عملکرد کورتوا در دروازه رئال مادرید تا پایان این فصل چگونه خواهد بود و می‌تواند به قهرمانی در سی ال و لالیگا برسد یا خیر.

1470