عکس خاصی که رونالدو از خودش منتشر کرد؛ منظورش چیست؟

عکس خاصی که رونالدو از خودش منتشر کرد؛ منظورش چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به تازگی تصویری از خودش را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است. این عکس او به حالت هنری بوده و تاریک است که کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد و پیراهنی بر تنش نیست و بدن ورزشکارانه و قدرتمند خود را به نمایش گذاشته است. رونالدو در توضیح این عکس نوشته است:" ذهنت را آزاد کن" اما منظور فوق ستاره پرتغالی چیست؟

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که کریس رونالدو به قضایا و اتفاقاتی که اخیرا اطراف او به وجود آمده واکنش نشان داده است چرا که رونالدو پس از بازی یووه و جنوا پیراهن خود را درآورد و درون زمین بازی پرتاب کرد و پس از آن از ورزشگاه بیرون رفت و همین قضیه انتقادات را از کریستیانو رونالدو بر انگیخت و اکنون فوق ستاره پرتغالی با انتشار این عکس از خودش و نوشتن اینکه "ذهنت را آزاد کن" یا در واقع "فکرت را خالی کن" منظورش را رسانده که فکر خود را از این حرف و حدیث هایی که اطرافش زده می‌شود و انتقاداتی که به او مطرح است، خالی کرده.

رونالدو در این فصل انتقادات زیادی را متحمل شده چرا که با یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود حذف شد و در سری آ یووه شانس چندانی برای قهرمانی ندارد.

1470