پدیده یک - ذوب آهن یک| نامهربانی مهربان با دو امتیاز ذوب/ پدیده در خانه متوقف شد

پدیده یک - ذوب آهن یک| نامهربانی مهربان با دو امتیاز ذوب/ پدیده در خانه متوقف شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم پدیده و ذوب آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر، امروز باشگاه پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان ذوب آهن بود.

در همان دقایق آغازین نیمه اول، یک ضربه آزاد در موقعیتی مناسب برای سفیدپوشان اصفهان بدست آمد که فرشاد محمدی مهر پشت توپ ایستاد و با یک شلیک زمینی و دقیق، دروازه شاگردان رحمتی را در دقیقه 4 باز کرد.

بازیکنان ذوب آهن تا اوایل نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر از تیم میزبان جلو بودند که کار تیمی خوب بازیکنان پدیده از جناح چپ، منجر به یک ارسال دقیق روی دروازه و ضربه سر تمام کننده حسین مهربان شد تا گل تساوی برای شاگردان رحمتی در دقیقه 62 به ثمر برسد.

تلاش بازیکنان دو تیم برای بازکردن دروازه حریف در ادامه این دیدار به نتیجه نرسید تا جدال شاگردان رحمتی و حسینی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پدیده مقابل ذوب‌آهن

علی نعمتی، محمد عرفان معصومی‌، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (احمد الجبوری 78)، علی طاهران (حسام پورهاشم 56)، مهرداد بایرامی (محمد علی فرامرزی 56)، محمد جواد کیا، رضا یزدان دوست، محمد رضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (شهرام گودرزی 78)

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب ذوب‌آهن مقابل پدیده

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمود آبادی، میلاد جهانی، پیمان رنجبری (علی خدادادی 88)، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حقدوست (حسین شنانی 82)

سرمربی: مجتبی حسینی

شرح گل

پدیده صفر - ذوب آهن یک (فرشاد محمدی مهر؛ دقیقه 4): روی یک ضربه آزاد از فاصله حدود 25 متری، فرشاد محمدی مهر با یک ضربه زمینی دیدنی دروازه پدیده را خیلی زود باز کرد.

پدیده یک - ذوب آهن یک (حسین مهربان؛ دقیقه 62): ارسال تند و تیز پورهاشم را حسین مهربان در تیر یک با ضربه سر قطع کرده و به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

کارت زرد

امین قاسمی نژاد (45) عرفان معصومی (52) از پدیده

فرشاد محمدی مهر (82) رضا محمود آبادی (86) از ذوب آهن

7474