عصبانیت ستاره سیتی از گردانندگان پیجش: چرا بدون اجازه من پست گذاشتید؟

عصبانیت ستاره سیتی از گردانندگان پیجش: چرا بدون اجازه من پست گذاشتید؟

پایگاه خبری فوتبالی – فیل فودن از آژانسی که حسابش در شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کند بسیار عصبانی است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم منچسترسیتی توانست دورتموند را حذف کند و به مرجله بعد لیگ قهرمانان اروپا برسد. در دیدار شب گذشته سیتیزن‌ها توانستند ۲-۱ برنده شوند و شاهد گلزنی فیل فودن باشند که عمکلرد بسیار خوبی هم داشت. نکته عجیب و پرحاشیه پس از بازی اتفاق افتاد.

پس از پایان بازی حسب توییتری فودن در توییتر تصویری از شوت او در زمین چمن منتشر کرده و پس از تگ کردن امباپه نوشته بود: آیا آماده‌ای؟

این پست در مدت زمانی کوتاه با استقبال زیاد هواداران مواجه شد اما ماهیت آن اصلا به مذاق فودن خوش نیامد. سم لی، خبرنگار حوزه منچسترسیتی در سایت اتلیتک نوشته: فیل فودن این پست را خودش منتشر نکرده و شرکتی که مدیریت حسابش را برعهده دارد این کار را انجام داده. دوستان نزدیک فودن از این پست ناراضی بودند و به سرعت هم این پست پاک شد.

دیلی میل اعلام کرده نمایندگان فودن با این شرکت ماکراتی انجام خواهند داد تا روابط را پایان دهند و احتمالا دیگر کمپانی فعلی مسئولیت تولید محتوای حساب‌های فودن را بر عهده نداشته باشد. خود این مسئله هم البته به شدت مورد انتقاد نویل قرار گرفته و در مصاحبه‌ای به شدت نسبت به در دست گرفتن حساب شبکه‌های اجتماعی توسط شرکت‌ها انتقاد کرده است.

1101