تلاش اولین باشگاه رونالدو نازاریو برای حفظ ورزشگاهی به نام او

تلاش اولین باشگاه رونالدو نازاریو برای حفظ ورزشگاهی به نام او

پایگاه خبری فوتبالی – اولین تیم رونالدو لوئیز نازاریو با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و برای حفظ ورزشگاه دست به جمع آوری کمک‌های خیریه کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو لوئیز نازاریو دلیما، سوپراستار سابق تیم ملی برزیل فوتبال خود را از اکادمی سائو کریستووائو آغاز کرده و پس از ۳ سال بازی در این تیم در ۱۷ سالگی به کروزیرو پیوست. بیشتر موفقیت‌های رونالدو در تیم‌هایی چون اینتر، رئال مادرید و بارسلونا شکل گرفت اما کریستووائو جهت ادای احترام نام ورزشگاه خود را رونالدو نازاریو نامیده است.

این باشگاه برزیلی هم اکنون با مشکلات مالی بسیار جدی دست و پنجه نرم می‌کند و امیدوار است با ذخیره و جمع آوری پول بتواند ورزشگاه رونالدو را حفظ و بازسازی کند. این باشگاه هم اکنون در دسته پنجم برزیل حضور دارد و به دلیل کرونا نتوانسته از حضور تماشاگرانش بهره‌مند شود. همین مسئله باعث بروز مشکلات مالی شده و این باشگاه نیاز به ۲۲ هزار یورو پول دارد که اینجای کار توسط یک پلت فرم توانسته تنها هزار یورو جمع کند.

سائو کریستووائو در ازای کمک های مالی خدماتی چون پست‌های تشکر در شبکه‌های اجتماعی، عضویت مادام‌العمر در باشگاه، داشتن یک صندلی اختصاصی  در ورزشگاه و سفیر شدن این تیم ارائه می‌دهد.

مدیر بازاریابی این تیم گفته میشه هدف ما این است که داخل و خارج از زمین به بهترین شکل ممکن عمل کنیم اما با خانه‌مان (ورزشگاه) می‌توانیم تشویق‌های بهتری داشته باشیم و تیمی قدرتمند بسازیم.

1101