رئال مادرید و لیگ قهرمانان؛ یک عاشقانه ساده!

رئال مادرید و  لیگ قهرمانان؛ یک عاشقانه ساده!

پایگاه خبری فوتبالی- هیچ‌کس به اندازه رئال مادرید نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. بهتر است بگوییم حتی نزدیک رکورد این تیم هم نشده!

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست شب گذشته لیورپول را شکست دهد و برای سی‌امین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد که آماری خیره‌کننده به شمار می‌رود. تیمی که پس از رسال مادرید رکورد بیشترین حضور در نیمه نهایی را در اختیار دارد بایرن مونیخ است که ۲۱ بار به نیمه نهایی رسیده. رتبه سوم با ۱۶ حضور در نیمه نهایی در اختیار بارسلوناست و میلان با ۱۲ حضور در جمع ۴ تیم برتر در رتبه چهارم قرار دارد.

نکته  اینجاست در سال‌های اخیر آمار رئال مادرید رشد فراوانی داشته و در ۱۱ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا آن‌ها توانسته‌اند ۹ بار به نیمه نهایی برسند که آماری بی‌نظیر است. رئالی‌ها تا سال ۲۰۱۱ دچار طلسم شده بودند اما مورینیو این طلسم را باطل کرد و رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. در یک دهه اخیر برای رئال مادرید ۸ حضور در جمع ۴ تیم برتر ثبت شده و برای بارسلونا ۵ حضور.

حالا نوبت رکوردشکنی دیگری از زیدان است. او تا به حال ۳ بار در نیمه نهایی بوده و هر ۳ بار برنده شده. زیدان برای چهارمین حضور در فینال باید از سد آبی‌پوشان لندنی و تفکرات توخل بگذرند. آیا زیدان برنده خواهد شد؟

1101