کلوپ: دیگر چهارشنبه‌ها بازی نمی‌کنیم، تمرکزمان باید روی لیگ باشد!

کلوپ: دیگر چهارشنبه‌ها بازی نمی‌کنیم، تمرکزمان باید روی لیگ باشد!

پایگاه خبری فوتبالی – کلوپ ضمن ابراز ناراحتی‌اش بابت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده حالا آن‌ها باید هرکاری کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته لیورپولی‌ها در ورزشگاه آنفیلد نتوانستند شکست درو رفت مقابل رئال مادرید را جبران کنند و به همین دلیل از این مسابقات حذف شدند. کلوپ که از حذف ناراحت است اعلام کرده حالا تمرکز آن‌ها کسب سهمیه فصل بعد است.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی گفته: بازی را عالی آغاز کردیم اما نمی‌دانستیم چگونه فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم. باید جلوی دروازه‌ حریف بهتر کار می‌کردیم. هر دقیقه‌ای که از شروع بازی می‌گذشت شرایط سخت‌تر می‌شد. باید برنده می‌شدیم. این کاری بود که باید انجام می‌دادیم.

لیورپول حالا باید روی بازی های لیگش تمرکز کند تا شاید بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. مسئله‌ای که خود یورگن کلوپ هم به آن اشاره کرده است. سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید در ادامه افزود: حالا دیگر چهارشنبه‌ها بازی نمی‌کنیم و می‌توانیم کاملا روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم. ما ناراحت هستیم زیرا این جام (لیگ قهرمانان اروپا) را دوست داریم. به عنوان یک مربی سخت است که در لیگ قهرمانان حضور نداشته باشم. حالا می‌خواهیم هرکاری کنیم تا برای فصل بعد بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنیم.

1101