یک گلر ناشناخته جانشین رحمتی می‌شود + عکس

یک گلر ناشناخته جانشین رحمتی می‌شود + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به محرومیت سنگربان شماره یک پدیده‌ای‌ها، امروز در ترکیب این تیم دروازه‌بان جوان مشهدی‌ها به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پدیده خراسان در حالی امروز رقابت هفته بیستم خود در لیگ برتر را مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌کند، که آن‌ها در این فصل دو تجربه بازی مقابل ذوبی‌ها را دارند؛ دیدار رفت دو تیم در شرایطی که شاگردان رحمان رضایی به کرونا مبتلا شده بودند و با لیستی 12 نفره مقابل پدیده صف‌آرایی کردند، با دبل گلزنی امین قاسمی‌نژاد به سود پدیده‌ای‌ها خاتمه یافت. 

پیش از سال جدید هم در جام حذفی این دو تیم مقابل هم در مشهد به میدان رفتند که این‌بار پیروزی سهم سبزپوشان شاگردان مجتبی حسینی بود و حالا برای سومین‌بار در این فصل، امروز دوئل دو تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد؛ شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی مهیای این مسابقه حساس شدند که دو غایب در لیست خود دارند، میلاد فراهانی و محمدجواد کیا.

فراهانی به دلیل محرومیت و چهار اخطاره بودن نمی‌تواند تیمش را در خط دروازه همراهی کند و محمد جواد کیا دیگر دروازه‌بان پدیده‌ای‌ها هم به دلیل شرایط مشکوک به کرونا امروز از لیست تیمش دور است تا مهدی رحمتی فرصت بازی را احتمالا در اختیار سنگربان تیم امیدهای خود قرار بدهد؛ بابک سلامت که در ابتدای فصل با مشهدی‌ها قرارداد خود را به امضا رساند و در دیدارهای پیش فصل نمایش خوبی هم داشت.

او در چهار بازی دوستانه پیش از شروع لیگ بیستم برای پدیده درون دروازه ایستاد که توانست دو بار کلین‌شیت کند و دو ضربه پنالتی رقبا را هم مهار کند تا این‌چنین توانایی‌های فنی خود را نشان بدهد؛ سلامت در شرایطی امروز باید از دروازه تیمش حراست کند که پیروزی خانگی برای شاگردان رحمتی می‌تواند آن‌ها را تا جایگاه هشتم بالا ببرد و در فاصله سه امتیازی با رتبه چهارم قرار دهد!

6641