گواردیولا و تمجید از بلینگهام: او ۱۷ ساله است؟ شاید دروغ می‌گوید!

گواردیولا و تمجید از بلینگهام: او ۱۷ ساله است؟ شاید دروغ می‌گوید!

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچستر سیتی پس از اینکه تیمش شب گذشته توانست دورتموند را حذف کند به بیان نظراتش پرداخت. او به شدت از عملکرد جود بلینگهام به وجود آمده و او را تحسین می‌کند. گواردیولا البته بابت درخشش فیل فودن هم خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا پس از پایان بازی در سوالی مبنی بر ارزیابی عملکرد بلینگهام با تمجید از درخشش او گفته: باور نمی‌کنم. شاید او یک دروغگو است. او به عنوان یک بازیکن ۱۷ ساله خیلی خوب عمل می‌کند. او بازیکنی بی‌نظیر است. تنها یک لحظه بود که او توپ را از مدافعین مرکزی نگرفت. اینکه او چگونه فریاد می‌زند و درخواست توپ می‌کند برای یک بازیکن ۱۷ ساله معنای زیادی دارد. با مربی‌اش (ترزیچ) صحبت کردیم. او به من گفت هر چیزی که در این ۲ بازی رفت و برگشت دیده‌ایم را در هر جلسه تمرینی از بلینگهام می‌بیند.

سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه افزود: نمایش فودن؟ او بازیکنی است که هیچ‌گاه مخفی نمی‌شود و فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کند. او ۲ گل مهم به ثمر رسانده. گل دوم او در اتحاد و گل امشب (شب گذشته) او کمک زیادی برای حضور ما در نیمه نهایی بود. او رشد کرده و بازیکن مهمی در راه صعود ما و بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن است.

1101