بررسی پیشنهاد دو تولید کننده خارجی برای لباس تیم ملی فوتبال

بررسی پیشنهاد دو تولید کننده خارجی برای لباس تیم ملی فوتبال

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته بازاریابی برای بررسی حامیان مالی پیراهن تیم ملی و سازمان لیگ ، افزود: علاوه بر این پیشنهادهایی از کشورهای دیگر نیز موجود است اما تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم برتر آسیا باید از لباس های استفاده کند که استانداردهای مورد نظر فدراسیون را داشته باشد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا محمد درخشان به عنوان نماینده کمیته بازاریابی برای انتخاب و امضا قرار داد نهایی با حامیان مالی لباس تیم ملی اقدامات نهایی را انجام دهد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم های ملی در سطوح مختلف به طور دائم در اردو یا مسابقات هستند ، کیفیت لباس های تیم ها باید مورد نظر سرمربی تیم ملی فوتبال باشد و نظرات وی نیز در انتخاب حامی مالی مورد توجه قرار می گیرد.
ترابیان در مورد شرایط پیشنهادی حامیان مالی پیراهن های تیم های ملی نیز گفت: شرایط پیشنهادی هر دو حامی مالی از نظر دوره قرار داد ، درصد تخفیف و میزان لباس های رایگان تقریبا با هم یکسان است .
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: قرارداد جاری سازمان لیگ برتر با حامی مالی اش در حال پایان است و باید از هم اکنون به فکر حامی مالی جدید باشیم .قرار است یک مزایده عمومی و قانونی برگزار شود که براساس این مزایده حامی مالی جدید سازمان لیگ برتر مشخص می شود.
ترابیان به شرایط مزایده برای حامی جدید سازمان لیگ گفت: مدت قرارداد دو ساله است و شرکت کنندگان در این مزایده باید مبلغ مورد نظر سازمان لیگ و کمیته بازاریابی را به عنوان ضمانت نزد سازمان لیگ برتر قرار دهند ، ضمن این که قیمت پایه در مزایده در جلسه کمیته بازاریابی به تصویب رسیده نیز باید مد نظر شرکت کنندگان باشد.
دبیر کمیته بازاریابی در مورد مجوز سازمان لیگ برای انتخاب حامی مالی گفت: این مجوز در پنج بخش توپ(توپ برای مسابقات لیگ برتر)، مراسم پایانی رقابت های لیگ برتر، مراسم مسابقات حذفی، برگزاری جشن برترین ها و قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر است.
ورزشی **1828 **1581

انتهای پیام /*