انتقاد امره جان و رویس از داوری: طبق قوانین نباید داور پنالتی می‌گرفت

انتقاد امره جان و رویس از داوری: طبق قوانین نباید داور پنالتی می‌گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – امره جان و مارکو رویس پس از پایان دیدار مقابل سیتی به بیان نظرات خود پرداختند و اعلام کردند داور طبق قوانین جدید نباید برای سیتی پنالتی می گرفت.

به گزارش فوتبالی، امره جان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: بازی پس از نتیجه ۱-۱ کاملا تغییر کرد. صحنه پنالتی؟ توپ را ابتدا با سرم لمس کردم و سپس به نحوی با دستم برخورد کرد. قوانین می‌گویند این هند نیست. اینکه آن پنالتی علیه ما اعلام شود یا به خاطر آن پنالتی بازی را واگذار کنیم، لحظات بدی را برای ما بوجود می‌آورد و طعم تلخی در دهان ما باقی می‌گذارد. یک گل هم از ما در بازی رفت ربوده شد. دردآورد است.

مارکو رویس هم پس از پایان بازی گفته: از نظر من آن صحنه برخورد توپ با دست اتفاق افتاد اما با توجه به قوانین فیفا و اینکه توپ قبل از برخورد با دست، به سر برخورد کرده بود نمی‌توان آن را پنالتی در نظر گرفت. اگر چنین صحنه‌ای در سمت مقابل اتفاق می‌افتاد ما به شدت اعتراض می‌کردیم. باید صادق باشیم.  باید اعتراف کنیم سیتی تیم بهتری بود و هوشمندانه بازی کرد. بدون حسادت باید این مسئله را بدانیم. البته باید بگویم اگر گل دریافت نمی‌کردیم شاید می‌توانستیم همچنان در بازی بمانیم و شاید در ضد حملات بهتر کار کنیم. متاسفانه این مسئله را مدیریت نکردیم.

1101