زیدان پس از صعود: تیمی متحد داریم/ هنوز چیزی برنده نشدیم

زیدان پس از صعود: تیمی متحد داریم/ هنوز چیزی برنده نشدیم

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان پس از پایان بازی مقابل لیورپول و برد اعلام کرد رئالی‌ها متحد هستند و همیشه برای دستاوردهای بیشتری می‌جنگند اما هنوز چیزی برنده نشده‌اند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید بازی برگشت خود مقابل لیورپول را در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد. این دیدار با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید اما با توجه به نتیجه بازی رفت و برد ۳-۱ رئالی‌ها، آن‌ها بودند که جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند. سرمربی رئال با تمجید از شاگردانش گفته آن‌ها متحدند و به دستاوردهای جدید می‌اندیشند.

زیدان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: می‌دانستیم که قرار است آزار ببینیم و سختی بکشیم زیرا انتظار داشتیم لیورپول در ۱۵ دقیقه اول با قدرت فراوانی کار کند. طبیعی است. این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شد. در پایانی ما صعود کردیم و خیلی خوشحالیم.

رئال مادرید با این برد در مرحله نیمه نهایی حریف چلسی خواهد. سرمربی سفید پوشان شهر مادرید در ادامه افزود: همه ما متحد هستیم و تیم‌ ما همیشه چیزهای بیشتری برای کسب کردن می‌خواهد. هنوز چیزی نبردیم اما در ۲ رقابت حضور داریم. می‌خواهیم اندکی استراحت کنیم زیرا قبل از دیدار مقابل چلسی باید چند بازی را در لالیگا بازی کنیم.

1101