پنالتی عجیبی که امره جان تقدیم کرد؛ فکر کرد دروازه‌بان است؟

پنالتی عجیبی که امره جان تقدیم کرد؛ فکر کرد دروازه‌بان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل دورتموند به مرحله بعدی یعنی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. در این بازی ابتدا دورتموند با یک گل پیش افتاد و در آستانه صعود قرار گرفته بود اما در نیمه ی دوم این دیدار روی یک صحنه‌ی عجیب و غریب، امره جان مرتکب خطای پنالتی شد و با اشتباهی که کرد، منچسترسیتی را صاحب موقعیت پنالتی کرد و شاگردان گواردیولا هم از آن بهره جستند و بازی را به نفع خود تغییر دادند.

به گزارش فوتبالی، امره جان در حالی که می‌خواست توپ ارسالی بازیکنان منچسترسیتی را با ضربه‌ی سر بزند، به اشتباه با دست آن را دفع کرد و این مسئله باعث شد تا داور به نفع شاگردان گواردیولا اعلام پنالتی کند. این پنالتی توسط محرز تبدیل به گل شد تا اوضاع برای دورتموند به هم بریزد و در ادامه هم نتوانند شرایط را کنترل کنند تا در نهایت بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک واگذار کنند و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند تا پرونده‌ی تیم های آلمانی بسته شود.

این پنالتی در نوع خود عجیب بود چرا که یک خطای هند بسیار واضح بود. اکنون باید دید که اوضاع در لیگ قهرمانان اروپای این فصل چگونه پیش خواهد رفت و کدام تیم به مقام قهرمانی می‌رسد.

1470