عکس؛ تکل دیدنی واینالدوم روی پای کروس؛ 180 درجه زد؟

عکس؛ تکل دیدنی واینالدوم روی پای کروس؛ 180 درجه زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به تساوی بدون گل دست یافتند و شاگردان زیدان با توجه به بردی که در بازی رفت مقابل لیورپول به دست آورده بودند، راهی مرحله‌ی بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شدند و اکنون در نیمه نهایی به مصاف چلسی خواهند رفت. در این بازی جدال های جالب توجهی وجود داشت.

به گزارش فوتبالی، روی یکی از دیدنی ترین صحنه های بازی لیورپول و رئال مادرید، دو هافبک دو تیم یعنی تونی کروس و واینالدوم روی توپ با هم جدال داشتند و بازیکن لیورپول با تکلی دقیق توپ را هدف گرفت و تکلی دیدنی روی پای کروس زد. این تکل دقیق با حرکتی سخت از سوی واینالدوم زده شد چرا که به نظر میرسد او برای زدن توپ و اقدام برای این تکل، پاهای خود را به اندازه 180 درجه باز کرد و اصطلاحا حرکت 180 را زد.

هافبک های لیورپول در این بازی پر تلاش ظاهر شدند اما خط حمله‌ی لیورپول در این بازی آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی نداشت و فرصت سوزی هایی داشت که در نهایت باعث شد تا لیورپولی ها حذف شوند و نتوانند راهی مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها شوند. اکنون باید دید که رئال مادرید در مرحله‌ی بعد مقابل چلسی چگونه عمل خواهد کرد.

1470