دورتموند 1-2 منچسترسیتی؛ سرانجام طلسم نیمه نهایی برای گواردیولا شکسته شد

دورتموند 1-2 منچسترسیتی؛ سرانجام طلسم نیمه نهایی برای گواردیولا شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد از سد بروسیادورتموند عبور کند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 چهارشنبه شب، دو تیم بروسیادورتموند و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در دیدار رفت، سیتیزن‌ها با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند. 

در این دیدار دورتموند بهتر کار را آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه 15 توسط جود بلینگهام، هافبک انگلیسی و هفده ساله خود به گل برسند. بعد از این گل، سیتی مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت خطرناک نیز خلق کرد، اما تمام فرصت‌ها به خاطر بی دقتی مهاجمین از دست رفت تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود زنبورها به پایان برسد. 

در نیمه دوم، سیتی از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و اصلا به دورتموند اجازه پیش روی نداد. در دقیقه 55 ریاض محرز گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا پپ گواردیولا نفس راحتی بکشد. حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 75 فیل فودن گل دوم را زد تا دورتموند به نوعی تمام شده باشد. شاگردان ترزیچ حتی نتواستند موقعیت خطرناکی هم سمت دروازه ادرسون ایجاد کنند و این منچسترسیتی بود که با برتری 4-2 در دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. 

این اولین باری است که منچسترسیتی با پپ گواردیولا به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند. آن‌ها در دور بعد به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. 

4416