لیورپولی‌ها شیشه اتوبوس رئال مادرید را شکستند؛ به سمت زیدان زدند؟

لیورپولی‌ها شیشه اتوبوس رئال مادرید را شکستند؛ به سمت زیدان زدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول از ساعت 23:30 به وقت تهران در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. رئال بازی رفت را با نتیجه سه بر یک برده و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش فوتبالی، اما در اتفاق عجیبی که پیش از بازی رئال مادرید و لیورپول رخ داد، هواداران لیورپول در حرکتی عجیب اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس رئال مادرید کردند و بخش هایی از شیشه ها را شکستند. برخی معتقد بودند که این سنگ ها به سمت جایی که زیدان در اتوبوس نشسته بوده، پرتاب شده و شیشه‌ی سمت زیدان را شکسته‌اند البته این مورد به طور دقیق مشخص نیست چرا که شکستگی در قسمتی از شیشه های اتوبوس رئال مادرید به وجود آمده است و ممکن است کسی که سنگ را پرتاب کرده زیاد دقت نکرده به کجا می‌اندازد و شیشه های این اتوبوس هم یک لایه ی تیره رنگ روی خود دارند.

باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می‌افتد اما هواداران لیورپول برای به هم زدن تمرکز رئالی ها این کار را کرده اند و اکنون باید دید که این اتفاق روی بازیکنان رئال اثر می‌گذارد یا خیر.

1470