اعلام ترکیب رئال مادرید و لیورپول؛ تدبیر جالب زیدان برای خط دفاعی

اعلام ترکیب رئال مادرید و لیورپول؛ تدبیر جالب زیدان برای خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول در دیدار برگشت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف هم می‌روند و باید دید که چه نتیجه‌ای در این بازی حاصل خواهد شد. رئال مادرید بازی رفت را با نتیجه سه بر یک برده است و اکنون بخت اصلی صعود به مرحله بعدی است اما لیورپول هم ممکن است شب عجیبی را رقم زده و کامبک بزند.

به گزارش فوتبالی، زیدان مصدومان زیادی در ترکیب خود دارد به طوری که خط دفاعی او کاملا ناقص شده است و بازیکنان متفاوتی در مدت اخیر در ترکیب مادریدی ها قرار گرفته‌اند. زیدان که واران، راموس، کارواخال و لوکاس وازکز را از دست داده است، این بار از فدریکو والورده در سمت راست خط دفاعی استفاده کرده است و او را در کنار ناچو، میلیتائو و مندی قرار داده است باید دید که عملکرد او این بار در سمت راست خط دفاعی چگونه خواهد بود.

ترکیب رئال مادرید برای این بازی بدین شرح است: کورتوا، والورده، ناچو، میلیتائو، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وینیسیوس، آسنسیو، کریم بنزما.

ترکیب لیورپول هم بدین صورت است: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، فیلیپس، کاباک، رابرتسون، فابینیو، میلنر، وایندالدوم، مانه، صلاح، فیرمینو.

باید دید که چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم می‌خورد.

1470