پورتو به رکورد رئال مادرید رسید؛ شبی که مسی بدن درد گرفت!

پورتو به رکورد رئال مادرید رسید؛ شبی که مسی بدن درد گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - پورتو با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست داد اما در مجموع با نتیجه دو بر یک از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. در این بازی، بازیکنان پورتو یک رکورد جالب به دست آوردند و در واقع به رکوردی رسیدند که پیش‌تر بازیکنان رئال مادرید مقابل لیونل مسی به ثبت رسانده بودند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بازیکنان پورتو در بازی خود مقابل چلسی، 10 بار روی کریستین پولیسیچ، بازیکن چلسی مرتکب خطا شدند و این تعداد خطا روی یک بازیکن بسیار بالاست به طوری که بازیکنان پورتو به رکوردی ویژه در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌اند.

این رکورد پیش از این مربوط به بازیکنان رئال مادرید بود که در لیگ قهرمانان اروپای فصل 2010/11 و در مرحله‌ی نیمه نهایی 10 بار روی مسی خطا کرده بودند و اصطلاحا گفته می‌شد که لیونل مسی را به مرحله‌ی بدن درد رسانده‌اند!

البته آن بازی را بارسلونا با نتیجه دو بر صفر و گل های مسی برده بود اما بازیکنان رئال مادرید 10 خطا روی مسی کردند و رکوردی ویژه در آن بازی به ثبت رساندند که اکنون بازیکنان پورتو هم با انجام 10 خطا روی پولیسیچ این رکورد را تکرار کردند تا بازیکن چلسی را هم به اصطلاح به مرحله‌ی "بدن درد" برسانند.

1470