آرتتا: وضعیت مصدومان؟ بستگی دارد که چگونه از خواب بیدار شوند!

آرتتا: وضعیت مصدومان؟ بستگی دارد که چگونه از خواب بیدار شوند!

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال در خصوص وضعیت مصدومین تیمش پیش از دیدار برابر اسلاویا پراگ صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب از ساعت 23:30 از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دو تیم اسلاویاپراگ و آرسنال در ورزشگاه سینوبو پراگ به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه امارات با نتیجه 1-1 به اتمام رسید. از آن‌جایی که توپچی‌ها دیگر امید آنچنانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر ندارند، باید با تمام قوا در این تورنمنت حاضر شوند. 

به نقل از سایت گل، در دیدار پیشین آرسنال در لیگ برتر مقابل شفیلد یونایتد که با برتری 0-3 شاگردان آرتتا به پایان رسید، پیر امریک اوبامیانگ به دلیل آنفلونزا و مارتین اودگارد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، بازی نکردند. حال آرتتا در خصوص آخرین وضعیت این دو بازیکن به شوخی و مزاح گفت: "بستگی دارد که با چه حالی از خواب بیدار شوند. اگر وضعیت‌شان بعد از بیدار شدن خوب باشد، بله بازی خواهند کرد. روز گذشته هیچ کدام از این دو بازیکن با ما تمرین نکردند. امیدوارم امروز چون هوا آفتابی است، حال بهتری داشته باشند!"

آرسنال به دلیل گلی که از اسلاویا پراگ در ورزشگاه خانگی خورد، باید در دیدار فردا شب حتما حداقل یک گل به ثمر برساند و آرتتا مجبور به ارائه بازی هجومی است. 

4416