شجاعی نه، امیری جانشین آقایی شد

شجاعی نه، امیری جانشین آقایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی به مصاف الوحده امارات می‌رود که مدافع چپ این تیم به دلیل کرونا در اردوی قرمزها حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی برخلاف پیش‌بینی‌ها از وحید امیری به جای سعید آقایی در دفاع چپ پرسپولیس استفاده کرده است تا این بازیکن دونده و پرتلاش جای خالی مدافع قرمزها را که به ویروس کرونا مبتلا شده است را پر کند.

پیش از این گفته می شد یحیی قصد دارد در این بازی علی شجاعی  در پست دفاع چپ استفاده کند. شجاعی در بازی برابر سپاهان در لیگ در این پست قرار گرفت و نتواست عملکرد مناسبی از خود ارائه بدهد، تا یحیی در بازی اول تیمش مقابل الوحده ریسک نکند و امیری را در این پست بازی دهد.

فصل گذشته یحیی در چند بازی وحید امیری را به عنوان مدافع چپ استفاده کرد. آن زمان نادری و انصاری دچار مصدومیت بودند و امیری در پست غیرتخصصی خود عملکرد قابل قبولی را نشان داد. 

امیری با توجه به تجربه‌ی بالا و هم‌چنین ترافیک بالای خط میانی و هجومی، در ترکیب ثابت پرسپولیس و پست مدافع چپ مقابل الوحده به میدان می رود، امیری طی روزهای اخیر اعلام کرده بود مشکلی با بازی در پست دفاع ندارد و هر کجا که گل محمدی صلاح بداند برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

باید دید با حضور وحید امیری در دفاع چپ ، مهدی ترابی وینگر چپ و امید عالیشاه که قدرت تهاجمی بالایی را شکل خواهند داد، شرایط به چه‌شکل برای این تیم پیش خواهد رفت.

7655