شلوغ کاری هواداران دورتموند در مقابل هتل منچسترسیتی تا 5:30 بامداد

شلوغ کاری هواداران دورتموند در مقابل هتل منچسترسیتی تا 5:30 بامداد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان منچسترسیتی در طول شب گذشته برای آماده سازی بازی مقابل دورتموند نتوانستند استراحت کنند چرا که هواداران تیم آلمانی تا ساعت پنج صبح  مقابل هتلشان سر و صدا ایجاد کردند و مانع از استراحت آنها شدند.

به گزارش فوتبالی، صدرنشین لیگ انگلیس در بازی رفت در مقابل دورتموند با نتیجه دو بر یک پیروز شد و حالا باید دید امشب در دور برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ چه اتفاقی رخ می دهد. شاهدان می گویند که سر و صدای شدیدی در زمینه انفجار مواد محترقه ایجاد شده است که مانع از استراحت ساکنان هتل و اعضای تیم گواردیولا در هتل رادیسون بلو در دورتموند شده است.

گروهی شامل هفده هوادار دورتموند  در ساعت 2:45 بامداد سر و صدای شدیدی را با استفاده از مواد محترقه ایجاد کردند. بعد از آن در ساعت 14:30 گروهی دیگر دومین صدای انفجار را در نزدیکی هتل به وجود آوردند و سومین انفجار هم مربوط به ساعت 5:30 بامداد بود. بدین ترتیب مسئولان حراست باشگاه منچسترسیتی شب به شدت شلوغی را داشتند چرا که چندین بار مجبور شدند با نیروهای پلیس تماس بگیرند.  یکی از منابع به نشریه دیلی میل گفته است که مواد منفجر شده ترقه های عادی نبوده اند بلکه از مواد محترقه صنعتی برای ایجاد سر و صدای بیشتر استفاده شده است و عملا کل هتل لرزیده است.

4125