بازگشت هواداران به مسابقات فوتبال در سوئد... با فقط هشت تماشاگر!

بازگشت هواداران به مسابقات فوتبال در سوئد... با فقط هشت تماشاگر!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران فوتبال در سوئد اجازه بازگشت به استادیوم ها را پیدا کردند اما فعلا فقط هشت نفر در استادیوم حضور پیدا کردند!

به گزارش فوتبالی، لیگ سوئد برای سال 2021 هفته گذشته آغاز به کار کرد که دولت سوئد فعلا در قانون ممنوعیت تجمع بیشتر از هشت نفر به خاطر کرونا، استثنا قائل نشده است و بدین ترتیب فقط هشت تماشاگر حق حضور در بازیها را دارند.

بدین ترتیب بر اساس قانون در بازیهای لیگ سوئد فقط هشت تماشاگر می توانند حضور داشته باشند. فدراسیون فوتبال سوئد در تلاش است تا راه را برای بازگشت هواداران به استادیوم  ها باز کند اما محدودیت های دولتی سختگیرانه است. سوئد یکی از کشورهایی است که بیشترین درگیری را با ویروس کرونا دارد و در یک هفته اخیر میانگین 625 مبتلای جدید به ازای هر میلیون نفر را داشته اند. با وجود ضریب بالای شیوع کرونا در سوئد، مراکز خرید و باغ وحش ها اجازه میزبانی بیشتر از هشت نفر را دارند، به طور مثال پنج هزار نفر از باغث وحش اسکانسن در استکهلم بازدید کردند اما بازی آیک و دگرفورس در لیگ فوتبال سوئد فقط هشت تماشاگر داشت!

مقامات فوتبال سوئد از این که سختگیری برای تماشای مسابقات فوتبال بیشتر از حضور در مراکز خرید یا باغ وحش است، دلخور هستند و انتظار دارند که اجازه حضور تعداد بیشتری از هواداران در ورزشگاه ها صادر شود.

4125