رئیس ناپولی به فدراسیون فوتبال ایتالیا: ورزشگاه‌ها را باز نکنید شکایت می‌کنم!

رئیس ناپولی به فدراسیون فوتبال ایتالیا: ورزشگاه‌ها را باز نکنید شکایت می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی – دی‌ لورنتیس به انتقاد تند از فدراسیون فوتبال ایتالیا پرداخت و گفت اگر درب ورزشگاه‌ها باز نشود از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رسانه کوریره دلاسرا اعلام کرده در جریان آخرین مجمع برگزار شده در فدراسیون فوتبال ایتالیا، آئورلیو دی‌لورنتیس صدای خود را بلند کرده و با فریاد، فدراسیون فوتبال ایتالیا را متهم به هدایت شدن توسط افرادی نالایق و ناتوان کرده است. این اتفاق البته با واکنش گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مواجه شده که درخواست هماهنگی سری آ با قوانین فدرکالچو شده است.

مسئله اصلی اینجاست دی‌لورنتیس بابت عدم بازشدن ورزشگاه‌ها اعتراض کرده است و طبق اعلام کوریره او فریاد زده: چرا باید معیارها و اندازه‌ها برای من اهمیت داشته باشد وقتی درب ورزشگاه‌ها را باز نمی‌کنیم؟ رقابت‌ها را آغاز نخواهم کرد و از همه شما شکایت می‌کنم!
پس از این اتفاق هم مسئولین لیگ سری آ درخواستی فوری برای باز شدن درب ورزشگاه‌ها برای سری‌آ و بدون اینکه برای آغاز یورو انتظار بکشند ارائه دادند.

گفتنی است امروز بسیاری از رسانه ها  مانند گازتا اعلام کردند مجوز حضور تماشاگران به اندازه حداقل ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه المپیکو رم صادر شده و به این ترتیب در بازی‌های یورو در ورزشگاه المپیکو حداقل ۱۶ تا ۱۸ هزارنفر تماشاگر می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند.
 
1101