هیگواین: بیشترین درک را نسبت به بازی رونالدو و مسی داشتم

هیگواین: بیشترین درک را نسبت به بازی رونالدو و مسی داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی اسبق رئال مادرید و یوونتوس حالا راهی تیم اینتر میامی در لیگ آمریکا شده است. این بازیکن مصاحبه ای با لاناسیون داشته است و در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، هیگواین در این باره که با رونالدو در رئال مادرید و با مسی در تیم ملی آرژانتین هم تیمی بوده است، گفت:" بازیکنی هستم که بیشترین بازی را در کنار این دو داشته ام و به همین خاطر می توان گفت که بیشترین درک را نسبت به این دو دارم. هم مسی و هم رونالدو را درک می کنم و هرگز نباید فکر کنی که مشکل از آنهاست بلکه باید به دنبال مشکل درون خودت باشی. باید بدانی که چه چیزهایی را دوست دارند یا ندارند، چطور احساس راحتی یا ناراحتی می کنند. آنها نیز می دانستند که چطور از من حمایت کنند. دو بازیکن کاملا متفاوت هستند و باعث افتخار بود که از آنها درس بگیرم و از بازی در کنارشان لذت ببرم."

وی در مورد دوران فوتبال خودش هم صحبت کرد:" تا سال 2014 از نظر برخی بهترین مهاجم دنیا بودم و بعد از جام جهانی همه چیز برایم تمام شد.تا آن زمان 9 گل در بازیهای راهیابی به جام جهانی زده بودم اما کسی در آرژانتین در موردش چیزی نمی گفت، انگار نه انگار که باید در مراحل راهیابی گل بزنی تا به جام جهانی برسی. به لوتارو مارتینز می گویم که ارامش داشته باشد چرا که در حال حاضر همه چیز برایش شیرین و به رنگ صورتی است و همه از او تعریف می کنند اما لحظه ای می رسد که به خاطر یک اشتباه همه او را از یاد می برند و می گویند به هیچ دردی نمی خورند. او هرگز نباید به حرف دیگران در این باره توجه کند."
4125