حساب ویژه بارسلونا روی پسر اسطوره دپورتیوو لاکرونیا

حساب ویژه بارسلونا روی پسر اسطوره دپورتیوو لاکرونیا

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادنا سر کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا برای آینده خود روی نیکو گونزالس 19 ساله حساب ویژه ای باز کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماتئو المانی مدیر فوتبال جدید بارسلونا و رامون پلانس مدیر فنی این باشگاه روز دوشنبه با نزدیکان پسر فران ملاقات کردند که در حال حاضر وکالتش به عهده شرکت "مدیا بیس اسپورتس" است و اعلام کردند که روی این بازیکن حساب می کنند. بارسا در نظر دارد که قرارداد نیکو گونزالس که در آکادمی لاماسیا توپ می زند را تمدید کند. این بازیکن در اردوی پیش فصل در تیم بزرگسالان بارسا حضور خواهد داشت و بعد از آن در مورد حضورش در تیم کاتالان در فصل آینده تصمیم گیری می شود و شاید قرضی به تیمی دیگر برود تا تجربه اندوزی کند.

نیکو گونزالس پسر فران بازیکن اسبق تیم ملی اسپانیا و دپورتیوو لاکرونیا است که به نظر می رسد آینده درخشانی پیش رو دارد. نیکو که در پست هافبک میانی توپ می زند عملکرد درخشانی داشته است. او بازیخوانی و جایگیری خوبی دارد که در این فصل 20 بازی در تیم بارسلونای بی داشته است. نیکو قبل از پیوستن به بارسلونا از رئال هم پیشنهاد داشت اما در نهایت تیم کاتالان ا را انتخاب کرد. پدرش فران یکی از بهترین هافبک های فوتبال اسپانیا در دهه 90 بود که سعی کرد او را به منچسترسیتی ببرد اما نیکو می خواست در بارسا بازی کند.

4125