انگیزه بالای مسی در فینال کوپا برای جبران نمایش ضعیفش در ال‌کلاسیکو

انگیزه بالای مسی در فینال کوپا برای جبران نمایش ضعیفش در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا هنوز تصمیم قطعی را در مورد آینده اش نگرفته است. لئو تا 30 ژوئن با بارسا قرارداد دارد و اصلا دوست ندارد که در صورت جدایی از بارسلونا، آخرین فصلش در این تیم هم همچون فصل گذشته بدون جام باشد. مسی حالا در حالی آماده فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو می شود که می خواهد انتقام اتفاقات ال کلاسیکو را بگیرد. لئو هفته آینده دهمین حضورش در فینال کوپا را خواهد داشت که از این حیث به رکورد تاریخ می رسد و از سویی این فرصت را دارد که سی و پنجمین جامش در بارسا و هفتمین قهرمانی خود در جام حذفی اسپانیا را کسب کند و از این حیث با گاینزا برابری کند.

به گزارش فوتبالی، مسی در مقابل رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو شب خوبی را نداشت. در حقیقت لئو برای هفتمین بازی پیاپی مقابل رئال مادرید محو بود و هیچ گل یا پاس گلی را نداشت و جدا از آن در جریان بازی هم نمایش خوبی از خود ارائه نداد. مسی در مقابل رئال مادرید 20 توپ لو داد که از این حیث در ترکیب بارسلونا رکورد دار بود. لئو چندین موقعیت گلزنی با ضربه ایستگاهی را مقابل رئال مادرید داشت که فرصت ها را از دست داد. او هفت شوت زد که فقط دو تا در چارچوب بودند و بقیه به مدافعان حریف برخورد کردند.

مسی پس از هفتمین بازی بدون گل خود مقابل رئال مادرید حالا برای فینال جام حذفی اسپانیا آماده می شود. لئو شنبه مقابل بیلبائو در یک بازی کلیدی بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد. این بازی فرصت خوبی است تا بارسا پس از دو سال دوباره جام ببرد و طلسم خود را بشکند.

4125