اسلامی: بودجه ما ۵ میلیارد است ولی فقط ۲۶ درصد پول گرفتیم/ هیچ‌کسی به داد ماشین‌سازی نمی‌رسد

اسلامی: بودجه ما ۵ میلیارد است ولی فقط ۲۶ درصد پول گرفتیم/ هیچ‌کسی به داد ماشین‌سازی نمی‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بودجه امسال تیم ما فقط ۵ میلیارد تومان است و خنده‌دار است که تا حالا ۲۶ درصد پول گرفته‌ایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی اسلامی در خصوص بازی با آلومینیوم اراک گفت: ما یکی از بهترین بازی‌هایمان را در چند هفته اخیر انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. ما حتی به گل اول هم رسیدیم ولی متاسفانه نتوانستیم این گل را حفظ کنیم. در بازی با گل‌گهر هم گل اول را زدیم ولی نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم. تیم ما وقتی به گل می‌رسد به خاطر فشار و استرس زیادی که روی بازیکنان به وجود می‌آید، نتیجه را از دست می‌دهد. اکثر بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه هستند و همین موضوع در طول فصل بارها به ما ضربه زده است.
وی در خصوص اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را گزینه اصلی سقوط می‌دانند، تاکید کرد: وقتی چنین دیدگاهی در خصوص تیم ما وجود دارد، طبیعتا این موضوع در ذهنیت بازیکنان جوان ما هم تاثیر می‌گذارد. با این حال ما ناامید نیستیم و تا آخرین هفته می‌جنگیم، امیدوارم بازیکنان هم خودباوری بیشتری اشته باشند.

اسلامی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: ماشین‌سازی در این فصل می‌توانست روزهای خوبی را تجربه کند و مثل آب خوردن نتایج خوبی بگیرد و در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد. از همان ابتدای فصل تیم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد، متاسفانه مشکلات مدیریتی و مالی به تیم ما ضربه زد و هیچ توجهی به این تیم ریشه‌دار نشد. حالا هم صدای ما به هیچ جا نمی‌رسد و خیلی از مسئولان  ماشین‌سازی را فراموش کرده‌اند. بودجه تیم ما در این فصل فقط 5 میلیارد است ولی خنده دار است که تا حالا فقط 26 درصد پول گرفته‌ایم. نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم تا حداقل به داد ماشین‌سازی برسند.

6641