تهیدست: مقابل سپاهان باید خوب دفاع می‌کردیم/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

تهیدست: مقابل سپاهان باید خوب دفاع می‌کردیم/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل سپاهان باید خوب دفاع می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در خصوص تساوی برابر سپاهان گفت: ما می‌دانستیم که برابر سپاهان بازی بسیار سختی در پیش داریم و آنها با پیروزی در 6 بازی پیاپی انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی هم برنده شده و به صدر جدول برسند. خوشبختانه شرایط روحی تیم ما بعد از آمدن محمود فکری خوب شد و بچه‌ها انگیزه زیادی برای این بازی داشتند. ما می‌دانستیم که باید خوب دفاع کنیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ دادف در ضمن کرمانشاهی هم روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و چند موقعیت خیلی خوب را از سپاهان گرفت.
وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و از لحاظ فنی هم کمی افت کرده بودیم ولی با آمدن فکری شرایط تیم بهتر شد و حالا می‌خواهیم نتایج خوب نیم‌فصل اول را تکرار کنیم. ما اصلا به پایین جدول نگاه نمی‌کنیم و نگاه همه بازیکنان و کادر فنی به بالای جدول است. در لیگ امسال فاصله امتیازها کم است و با یکی دو برد می‌توایم چند پله در جدول صعود کنیم. امیدوارم در بازی بعدی مس رفسنجان را شکست بدهیم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

تهیدست در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل شانس اول قهرمانی است، خاطرنشان کرد: من پرسپولیس را شانس اول می‌دانم، آنها چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و تنوع تاکتیکی خوبی دارند. پرسپولیس شانس اول است و اگر استقلال هم نوسان کمی داشته باشد می‌تواند مدعی باشد، همین‌طور سپاهان که امسال واقعا نتایج خوبی گرفته است.

6641