شوخی بامزه آتالانتایی‌ها با گوسنس: بیا این هم پیراهن رونالدو که می‌خواستی!

شوخی بامزه آتالانتایی‌ها با گوسنس: بیا این هم پیراهن رونالدو که می‌خواستی!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان آتالانتا با رابین گوسنس و این مسئله که رونالدو با او لباسش را عوض نکرده شوخی جالبی کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش رابین گوسنس در گفت و گویی اعلام کرد پس از آخرین مصاف آتالانتا و یوونتوس از کریستیانو رونالدو درخواست کرده تا پیراهنش را به یادگار داشته باشد که رونالدو به دلیل عصبانیت این درخواست را رد کرده. گوسنس در گفت و گویی گفته بود: بعد از بازی مقابل یوونتوس سعی داشتم رویایم تحقق پیدا کند و لباس رونالدو را بگیرم. سوت داور را که شنیدم به او گفتم می‌توانم پیراهنت را داشته باشم که او حتی من را نگاه نکرد و گفت خیر! به شدت خجالت‌زده شدم و از آنجا رفتم. نمی‌توانم شرم‌زدگی و خجالتم را پنهان کنم.

حالا این مسئله دستمایه یک شوخی بین بازیکنان آتالانتا شده است. هانس هاته بوئر جهت شوخی با گوسنس یک پیراهن یوونتوس با شماره و نام رونالدو برای او خریده و به عنوان هدیه در رختکن آتالانتا به او داده. رمو فرویلر، هافبک این تیم هم هنگام باز کردن این هدیه از گوسنس فیلم گرفته و این فیلم را در حساب اینستاگرامی‌اش منتشر کرده. نکته جالب استقبال گوسنس از این هدیه است. او در ویدیو حسابی می‌خندد و اصلا بابت این شوخی ناراحت نشده است.

1101