عکس؛ نگاه‌های چپ‌چپ کیمیش به شادی نیمار؛ نفرت یا انتقام؟

عکس؛ نگاه‌های چپ‌چپ کیمیش به شادی نیمار؛ نفرت یا انتقام؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود و اکنون منتظر است تا رقیب خود را از میان دو تیم منچسترسیتی و دورتموند بشناسد.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور که در فینال گذشته و پس از باخت مقابل بایرن مونیخ اشک ریخته بود، اکنون جبران مافات کرد و به شدت خوشحالی کرد. او با هم‌تیمی خود پاردس فریاد های بلندی را از خوشحالی سر می‌داد که تصاویر آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پخش شده و سوژه شد. او به گونه‌ای خوشحالی می‌کرد که به اعتقاد برخی انگار می‌خواست انتقام اشک هایش را بگیرد. در همین قاب می‌بینیم که بازیکن بایرن مونیخ، یعنی کیمیش با نگاه های چپ چپ در حال تماشای فریاد زدن های نیمار و پاردس است و به نظر می‌رسد که حسابی عصبانی و ناراحت شده است و نیمار هم تا می‌تواند بلند تر فریاد می‌زند تا انتقام خود را گرفته باشد.

بایرن مونیخ که مدافع عنوان قهرمانی بود در همین مرحله حذف شد و اکنون باید دید که پی اس جی تا کجا می‌تواند پیش برود و به مقام قهرمانی خواهد رسید یا دچار مشکل می‌شود و نیمار همچنان در رویای رسیدن به قهرمانی سی ال با پی اس جی ناکام می‌ماند.

1470