عکس؛ فرق گل طارمی با گل زلاتان که پوشکاش برد؛ مهدی شانس دارد؟

عکس؛ فرق گل طارمی با گل زلاتان که پوشکاش برد؛ مهدی شانس دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی موفق شد با یک ضربه‌ی قیچی برگردان دیدنی در دقیقه 93 دروازه چلسی را باز کرده و نام خود را در فوتبال اروپا روی زبان ها بیندازد، بسیاری این حرف را مطرح کرده‌اند که گل مهدی طارمی این شانس را دارد که نامزد پوشکاش شده و حتی جایزه بهترین گل سال را از آن خود کند. برخی از رسانه ها هم این پرسش را مطرح کرده اند که گل طارمی می‌تواند جایزه پوشکاش را ببرد؟

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی حال حاضر میلان، یک بار جایزه پوشکاش را از آن خود کرده بود. او با یک ضربه‌ی برگردون تماشایی با پیراهن تیم ملی سوئد، موفق به باز کردن دروازه تیم ملی انگلیس شده بود و روی این گل جایزه پوشکاش را برده بود.

البته یک تفاوت اساسی میان گل طارمی و گل زلاتان وجود دارد و آن هم این است که زلاتان از فاصله‌ای بسیار دور تر آن ضربه را زد و دیدی نسبت به دروازه نداشت و از پشت محوطه ضربه زد و همچنین برگردان زدن زلاتان در آن صحنه بسیار عجیب بود چرا که آن موقعیت برای برگردان زدن مناسب نبود.

البته گل طارمی هم مورد تمجید زیادی قرار گرفته است و در نوع خود خارق العاده بود اما از نظر بهترین گل سال بودن باید دید که چه رقبایی خواهد داشت. اما این گل طارمی بدون شک می‌تواند یک نامزد جدی برای بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد.

1470