صحنه‌ای که داد امباپه را درآورد؛ چطور آفساید گرفتی؟

صحنه‌ای که داد امباپه را درآورد؛ چطور آفساید گرفتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی حساس پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، در نیمه‌ی اول این دیدار که با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ همراه بود، یک صحنه‌ی بسیار حساس رخ داد که روی پاس آنخل دیماریا، کیلیان امباپه با سرعت بسیار بالای خودش استارت زد و در مسیر تک به تک شدن با مانوئل نویر قرار داشت اما کمک داور پرچم را بالا برد و آفساید امباپه را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه کمک داور مسابقه، آفساید کیلیان امباپه را روی این صحنه اعلام کرد، مهاجم فرانسوی اعتراض زیادی به کمک داور کرد چرا که معتقد بود آفسایدی در کار نبوده است و داور روی این صحنه مرتکب اشتباه شده است. از تصویری که روی این صحنه به ثبت رسیده است، به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه حق داشته است چرا که روی این صحنه مدافع بایرن مونیخ آفساید را پر کرده و استارت انفجاری کیلیان امباپه صحیح بوده است و نباید توسط داور متوقف می‌شد.

در هر صورت به نظر می‌رسد که کمک داور این مسابقه روی این صحنه اشتباه کرد و با وجود اینکه VAR در فوتبال وجود دارد اما کمک داور ویدیویی روی چنین صحنه‌های سریعی که در جریان بازی رخ می‌دهد و بازی را متوقف می‌کند، قابلیت دخالت و تصحیح اشتباه را ندارد چرا که بازی به طور کامل متوقف شده و موقعیت از دست رفته است.

1470