بدشانسی عجیب نیمار؛ هتریک در تیرک‌زنی!

بدشانسی عجیب نیمار؛ هتریک در تیرک‌زنی!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی حساس میان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، نیمه اول با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. گل بایرنی ها را در این بازی چوپو موتینگ به ثمر رساند اما پاری سن ژرمن به طور کلی موقعیت های حساس تر و خطرناکی داشت.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور که دوران مصدومیت خود را طی کرد و در بازی رفت هم دو پاس گل داد، در این بازی هم حرکات خطرناکی را در نیمه‌ی اول در فاز هجومی انجام داد و تا نشان دهد که آماده است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد. نیمار جونیور سه فرصت طلایی داشت که هر سه بار ضربه‌ی او به تیرک دروازه‌ی مانوئل نویر اصابت کرد تا او در تیرک‌زنی هتریک کرده باشد و نیمه‌ی اول برای او خوش یمن نباشد.

آخرین شوت او که به تیرک دروازه خورد، در برگشت توسط چوپو موتینگ وارد دروازه‌ی پی اس جی شد تا بدین ترتیب بایرن مونیخ روی یکی از بدشانسی های نیمار به گل برسد و شانس خوبی برای برگرداندن نتیجه داشته باشد.

نیمار رویای دیرینه‌ی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و باید دید که چه زمانی به آن خواهد رسید اما فعلا در بازی مقابل بایرن مونیخ بخت با او یار نبوده است.

1470